woensdag 18 juli 2012

Tour du jour, eieren en blauwe koekjes

Al wekenlang (2 weken) is tour du jour bezig. Dit jaar hebben ze om een of andere reden gekozen voor ons halve gehucht Naaldwijk, en Joost mag weten waarom. Iedereen heeft het erover en iedereen gaat er kijken, wat helemaal chill is lees ik overal. Dus Iris wil ook kijken, helaas ging ik vrijdag en niet maandag toen Sven (jaa ik ben grote fan van Sven) er zat. Ik heb daar zo'n 40 minuten gestaan denk ik, en ik vond er echt niks aan. Zowiezo (ik weet dat het sowieso is) kan je 't niet verstaan, maar 't is eigenlijk ook allemaal niet zo boeiend. Verder zie je er weinig van, maar het schijnt wel leuk te zijn als je op een terrasje zit ernaast, misschien dat we dat nog gaan proberen. Helaas heb ik niet mijn tv debuut gemaakt. Ik had wel het idee om als streaker daar door die tent te rennen, maar daar krijg ik weer zo veel problemen mee, dus dat plan hebben we maar niet uitgevoerd.

Na dit zeer spannende uitje zijn we maar bij mij thuis gaan zitten, waar we het wereldberoemde eirerspel hebben gedaan. Niemand kent dit en niemand heeft dit, naja bijna niemand. Ik heb het ooit gewonnen met een kijkdozenwedstrijd, ze vonden m'n kikkerdisco blijkbaar erg creatief. Dit is een spel met stuiterende eieren en is officieel voor kinderen bedoeld, wij hebben er een drankspel van gemaakt, omdat we de gebruiksaanwijzing kwijt zijn. Kijk wel uit want ze kunnen makkelijk onder de bank stuiteren en dan moeten er weer mensen op de grond gaan liggen om 'm te pakken enzo. Wil je een leuke avond, speel dit spel! Alleen mis ik een paar eieren.. ik denk dat iemand ze heeft gejat want nadat ze een keer op een gezellig avondje door het hele huis werden gegooid zijn ze gone.


En dan hebben we nog de koekjes, dit is toch wel de knaller van mijn weekend! Helaas zijn de meeste wel hun vorm kwijtgeraakt, blijkbaar doe ik toch iets fout. Koekjes bakken is leuk, maar koekjes bakken met kleurstof raad ik echt aan! Mijn koekjes zien er uit alsof een kind van 5 er wat glazuurzooi overheen heeft gegooid, helemaal leuk dus! Ik moet hier nog wat mee oefenen, maar dit gaat helemaal m'n nieuwe carrière worden denk ik. Voor mensen die het zich afvragen, ja ze zijn eetbaar en ze zijn nog lekker ook, dus wees jaloers! Alleen zien blauwe, paarse en groene koekjes er niet zo smakelijk uit...



0 reacties:

Een reactie posten