maandag 9 juli 2012

Even voorstellen

Uit pure verveling begin ik een blog, juist ja. Omdat ik verwacht dat niemand dit leest maakt 't ook niet uit wat ik neerzet dus daar gaan we dan;

Ik ben dus Iris, leuk schattig meisje van 17 jaartjes oud. Ik woon in het Westland, jaja die plaats waar tour du jour ook zit ja. Nee er staan hier niet alleen maar kassen en nee we zijn ook geen boeren. Na de vakantie begin ik een 6vwo, wat een groot wereldwonder is aangezien niemand (ik zelf ook niet) had verwacht dat ik over zou gaan. Dat is dus wel gelukt, alleen denk nu niemand dat ik m'n eindexamens ga halen, vertrouwen jongens woehoe! Maarja dat zien we dan over een paar maanden wel weer. Verder zit ik op dansen en werk ik bij de Albert Heijn, waar ik op de sausafdeling echt alles weet te vinden dus vraag maar raak (Ik sta inderdaad drie keer per week 5 uur lang tussen de sausjes, op een dag verander ik zelf in een dipsaus denk ik, maar tot die tijd zijn we vakkenvuller).
Wat verder leuk is om te weten is dat ik gemiddeld zo'n 15 keer per dag iets laat vallen, ik precies kan vertellen wat er pijn doet als je je eraan stoot en dingen laten mislukken blijkt een talent van me te zijn. Deze eigenschappen maken het allemaal erg makkelijk voor mij om mezelf voor lul te zetten, dus dat doe ik gelukkig ook vaak genoeg! Nu weten jullie van alles (lees; niks) over mij, dus ik stop met typen. Jullie wachten nu vast al vol spanning op het volgende verhaal, die waarschijnlijk morgen of misschien vandaag al komt want ik heb zo veel spannende dingen te doen vandaag.

0 reacties:

Een reactie posten