woensdag 11 juli 2012

Project X

Het is nu maandag 9 juli 17:45 en we zijn er klaar voor. De schoonmaakspullen zijn gepakt, het haar zit vast, we gaan deze kamer opruimen!



Op dit moment is het 19:45 en ben ik net klaar met eten. Het einde is nog lang niet in zicht. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik moeilijk dingen weg kan gooien, vandaar dat mn hele leven in spullen is terug te vinden in mn ontploffende kasten.. tijd voor het grote uitzoekfeest en waarschijnlijk kan ik met al mn zooi op 5 kleedjes gaan zitten op een rommelmarkt.


21:31 en we houden een pauze. Al zo veel dingen die ik kwijt was teruggevonden niet normaal! Begin ook een aardige collectie cadeaubonnen te krijgen #vindikleuk. Alleen is het einde nog lang niet in zicht..

22:45 woordenboek op de meest rare plek ooit teruggevonden, mensen lachen me uit. Pappie gaat richting bed wat betekend dat ik geen herrie meer kan maken. Nu dus mn bed leegruimen en richting bed. Morgen weer verder aan de GROTE schoonmaak.


Dinsdag 10 juli 13:48 we gaan weer aan de slag! De grond is vrij van zooi, nu gaan we alle kasten uitzoeken. Zo veel vvv bonnen gevonden dat ik een gratis paar vans kan halen!!!! Ook nog 3 h&m kaarten, 1 van v&d, een van mooi, een van rituals en een fashioncheque, ik ga dus shoppen! Nu eten en we zijn er nog steeds niet, wat een tering zooi. 


And we're done! Precieze eindtijd weet ik niet, rond half 10 denk ik.Alles is schoon, opgeruimd, uitgezocht alles. Heb 7 zakken vol troep weggegooid en het voelt goeeed. Ik kan nu gewoon lopen in mn kamer. Ohja nog een tip; *De deur open doen tegen je hoofd doet pijn, dus doe het niet.* Na deze opruim en schoonmaak marathon is project x afgesloten. Ben benieuwd hoelang het zo mooi opgeruimd blijft. [ik gok zo'n 4 dagen]





0 reacties:

Een reactie posten