donderdag 12 juli 2012

Cadeaubonnen festival

Aangezien ik met het opruimen van mn kamer zo'n 14 cadeaubonnen heb gevonden heb ik besloten om ze vandaag uit te gaan geven.
Het idee was de bus van 11:46 naar schiedam en dan door maar rotterdam, zoals verwacht haalde ij deze bus niet en die erna ook maar net aan. Met losse veters ben ik naar de halte gesprint en deze heb ik wel gehaald. Nu onderweg, ben benieuwd wat me vandaag gaat overkomen.

Ik heb me door een leuke jongen laten overhalen om lid te worden van bnn terwijl ik 3x bijna werd aangereden door een tram. Ik kan ook nooit nee zeggen, maar ach die 5 euro nogwat per jaar kan ik vast wel missen, krijg nu wel een gratis dvd van seizoen 2 van van god los!

Het grote dilemma, koop ik de groene broek of niet? Ondertussen is er een grote bitchfight tussen moeder, dochter en zusje hier bij de pashokjes, iedereen hier kan ervan meegenieten. Dat kind is echt een bitch.. Wat kan mn vader toch blij zijn met een engeltje zoals mij.

Staat er een vent met zo'n extreem luxe camera een fotoshoot te houden van mensen die op zo'n plein lopen, loop ik precies door t beeld *flitss* fijn, beter verwijderd ie die even, ik ben nog niet klaar voor m'n fotomodel carrière.

De goede metro genomen! Na die keer dat ik in hoogvliet belandde in plaats van schiedam check ik 4x welke tram ik moet hebben want dat was niet zo top. Helaas is staan altijd nog lastig voor mij, dat ding begint de rijden en je raadt t al, ik val half door dat ding heen keihard whoeeh schreeuwend, geweldig al die aandacht die je dan krijgt!

Mijn bus gaat over 15 minuten, ga ik dit halen? Moet nog 3 haltes dus dat wordt zowiezo rennen.
Bus gehaald *wonderen bestaan alweer!!*

Net al m'n spullen uitgepakt en ik heb veel te veel gekocht, zwaar over m'n kleedgeld heen dus dat wordt extra sausjes vullen komende weken. Nu vragen jullie je natuurlijk allemaal af of ik die groene broek heb gekocht? Nou mensen ik heb 't gedaan! Al heb ik geen idee met welke schoenen ik dit in godsnaam ga combineren maar altijd leuk om te hebben. En ohja die cadeaubonnen, ik heb er maar 1 van uitgegeven, dus ik faal.

0 reacties:

Een reactie posten