zaterdag 1 september 2012

Huwelijks aanzoek

Het is alweer even geleden maar voor dit spannende verhaal gaan we terug naar de Naaldwijkse feestweek en dan wel de zaterdag!

Naaldwijk is niet mijn favoriete feestweek, meestal vind ik het gewoon saai, maar dit jaar heb ik toch nog wel wat dingen meegemaakt. De avond begon al geweldig met het telkens kwijtraken van iedereen, het is me twee of drie keer gelukt om echt IEDEREEN kwijt te raken, loop je dan als loner. Uiteindelijk vond ik iedereen terug en was ik weer blij. Na het lopen van heel veel rondjes gingen we maar weer terug naar het Wilhelminaplein want daar was het opzich nog wel gezellig. Toen de band klaar was kwam er nog een paar minuten een dj, toen werd het eigenlijk pas gezellig. Ik blijk toen het gangnam style dansje gedaan te hebben, ik vond het al een bijzondere move die me werd aangeleerd.. Ook hebben ik, Linda, Shara en Melissa nog even onze shuffle moves getoond, en iedereen om ons heen was natuurlijk zwaar jaloers dat wij het zo goed kunnen.

Toen de party over was had ik het gevoel dat ik in Maasdijk was, geen idee wie wat waar waarom maar iemand vond 't chill om weet ik het hoeveel bekers bier te gaan gooien, dit vonden wij weer niet zo top. We zijn gevlucht en gingen op een hekje zitten. Hier zijn we de raarste mensen ooit tegengekomen. Zo'n gast die als een soort versiertruc tegen Linda zei dat ze vast wel zin had in een hamburger, maar dan zonder augurken. Deze truc werkte niet zo goed, want Linda houdt helemaal niet van hamburgers! Ook de rest van z'n gelul maakte weinig indruk op ons. Toen Auke aankwam fietsen en ons banga's ging die gast ook nog is helemaal stuk, want dat Auke dat zei nou nou dat was wel echt heftig voor hem.

Toen hij eindelijk weg was kwam de volgende vago. Een jongen zei tegen mij dat hij aan m'n ogen kon zien dat ik wel met hem wilde trouwen, dit was bijzonder want hij had me namelijk alleen nog maar van de achterkant gezien. Maar ik als sociaal persoon zei natuurlijk dat ik dat wel wilde. Daarna liep hij door. Ietsje later kwam hij terug om me een zoen op mn wang te tegen, dit was raar. Nog even later kwam hij weer terug, maar dit keer was het toch wel erg bijzonder. Hij ging echt op z'n knieën en vroeg of ik met hem wilde trouwen! Ik zei nog is goed ook. Eigenlijk ben ik nu dus een soort van verloofd met iemand die ik niet ken & volgens mij was het nog een Hagenees ook.

Na nog een tijdje chillen bij het hekje zijn we maar richting huis gegaan. Ik ben benieuwd of ik m'n verloofde ooit nog tegen ga komen!

0 reacties:

Een reactie posten