zondag 29 september 2013

Op kamers (3)

Ik wilde eigenlijk iets originelers gaan schrijven met een andere titel, maar op heftig verzoek van m'n klasgenoot is het toch maar dit geworden. Op dit moment is het 1:25 en ik kan nog niet slapen omdat m'n kamer nog stink naar kipnoodles en ik eerst die lucht uit m'n kamer wil hebben. Verder kwam er net spontaan rook van m'n lamp af en schrok ik me dood en trok ik de stekker eruit en is vanavond m'n eerste hamburger aangebrand. Kortom; het gaat prima hier!

Wat er afgelopen weekend met al m'n fietsjes en kettingen aan de hand was ga ik niet meer vertellen want dat had ik al uitgebreid op facebook gedumpt. Ja ik had het zwaar! Het was vooral aardig kut dat ik maandag ochtend moest gaan lopen naar Verdi met een tas die nog nooit zo zwaar is geweest. Dat vond ik op dat moment echt wel een probleem, maar toen wist ik nog niet dat m'n reis naar school 3 uur en 40 minuten ging duren. Er was namelijk weer eens een brandje in een trein tussen Breda en Tilburg dus we moesten er bij Breda allemaal uit en mochten heerlijk 1,5 uur in een volgepropte bus naar Tilburg. Soms zijn er van die momenten dat de bus vol is, maar dat begrip kennen ze hier niet! Als de bus vol is past er namelijk volgens de gebruiken hier nog makkelijk even een kinderwagen bij, mensen moeten maar gewoon een beetje proppen! Overigens hadden we ook met onze hele projectgroep onze vergadering gemist door dit incident.. de week begon dus goed!

Maar het werd beter! Er is namelijk twee keer voor me gekookt deze week! Dinsdag door ene Kylian, de klasgenoot met het heftige verzoek om op kamers (3) te schrijven en dan ook even z'n naam te vermelden, nou jongen hier sta je dan! Overigens was de spaghetti wel erg lekker die hij had gemaakt! Woensdag werd er weer voor me gekookt, dit keer ook door Stefan, die tijdens het koken even leuk ging vertellen dat hij eigenlijk niet kan koken en dat hij nog nooit op een gasfornuis heeft gekookt. Ik had er eerlijk gezegd op dat moment niet veel vertrouwen meer in, maar z'n creatie was gewoon super lekker en ik leef nog steeds dus blijkbaar kan hij toch wel koken!

Donderdag was het helaas weer tijd om zelf te gaan koken. Hier ging het dus opnieuw mis want m'n hamburger heeft het niet overleefd, dus tsja dan maar geen hamburger bij je avondeten. Ook stond de halve keuken blauw, wat ook nooit helemaal de bedoeling kan zijn, maar de rest van m'n eten was prima. Zelfs wat groentetjes erbij gedaan, papa zal blij zijn!

Het hoogtepuntje van deze week was toch wel het moment waarop ik thuis kwam en er een pakketje voor me in de gang stond (inhoud zie foto).
Ik ben echt super blij met m'n panda muziek afspeel ding <3
Minpuntje van de week is alweer de grote zandbak/hindernisbaan/bouwput voor de deur hier. Het is bijna onmogelijk om nog hier bij het huis te komen, ik moet door kuilen, over planken, over buizen, langs machines en half tussen hekken door, maar dan ben je er ook eindelijk! Vrijdag was het zelfs zo handig dat je niet eens meer de straat door kon, ben benieuwd hoe het er maandag uit ziet!

Op naar de volgende week mensen!

0 reacties:

Een reactie posten