woensdag 2 oktober 2013

Reunion

Al sinds woensdag 14 augustus wisten wij dat we naar dit feestje wilde gaan; de totally summer reunion party! Op die woensdag gingen we namelijk naar totally summer beach in onze awesome vakantiebestemming Sunny Beach en na dit feest wisten we meteen dat we naar de reunion wilden gaan want het was geweldig! Dus, na een hele tijd wachten (iets meer dan een maand) was het zaterdag dan toch eindelijk zo ver!

Onze planning;
- uiteten in Delft
+/- 8 uur trein naar Eindhoven
23:00 - 6:30 los
6:50 trein naar huis
+/- 10:00 slapen

Dit zag er aardig goed uit en we dachten echt dat het 'm helemaal ging worden, maar eenmaal in Delft ging het al mis! Onze trein reed namelijk niet want er waren werkzaamheden en er was een aanrijding met een persoon. Er werd vanalles omgeroepen en we zijn gewoon maar vanaf Delft naar Rotterdam gegaan en daar mochten we zonder toeslag in de fyra en zo kwamen we na wat overstappen en alles toch aan in Eindhoven! Bij station Boxtel stroomde de trein overigens vol met jongeren die allemaal dezelfde eindbestemming hadden als ons. Eentje was er zelfs zo slim dat hij plastic bekertjes bij zich had, zodat ik m'n iets te sterkte drankje daarin kon doen en 'm iets minder sterk kon maken xD
Eenmaal aangekomen bij het gebouw kwam ik gewoon de eerste bekende al tegen, wat is best bijzonder vond aangezien er 9000 mensen hierheen gingen! M'n topje wat ik aan had was toch wel iets te fel, maar eenmaal binnen zag ik iedereen in neongele topjes lopen dus ik was iig helemaal in stijl.
De avond begon vrij rustig maar toen de betere artiesten kwamen gingen we ook steeds meer los. Bij Mr. Polska ben ik misschien wel ietsjes te los gegaan, maar ik vond het gewoon gaaf! De hele avond was gewoon gaaf eigenlijk, zeker een feestje om aan te raden!


Helaas voor ons kwam de trein niet om 6:50, want we stonden niet bij Eindhoven centraal maar ergens anders en daar stopte deze trein niet, dus we konden heerlijk nog 20 min. langer wachten in de kou op 't station. Met uitzicht op de begraafplaats die ernaast lag, erg leuk! Eenmaal in de trein stonden we extreem opgepropt en dit was niet echt een hoogtepunt. Bij Boxtel zijn we er om die reden even uitgegaan. Er bleken geen treinen de rijden tussen Tilburg en Breda dus we bedachten om via een andere weg naar Delft te komen. Vanaf Boxtel gingen we naar 's-Hertogenbosch, vanaf daar gingen we naar Utrecht, waar we overstapten op een trein naar Den Haag. Deze trein zat helemaal vol met irritante kleine kinderen dus we (vooral ik) werden echt helemaal gek. In Den Haag konden we nogmaals overstappen op een trein naar Delft en op Delft konden we de bus nemen en vanaf Verdilaan kon ik ook nog even heerlijk gaan lopen naar huis.
 Rond 11 uur was ik thuis, op dat moment kwam m'n vader alweer z'n bed uit. Uiteindelijk heb ik van half 12 tot half 3 geslapen. Daarna ben ik onder de douche gesprongen en heb ik geprobeerd mezelf vertoonbaar te maken, want ik ging nog eventjes een uur werken. 's Avonds viel het opzich nog wel mee hoe moe ik was, dus we hebben nog even lost en penoza gekeken. Daarna heb ik heerlijk geslapen, alleen maandag zag ik er toch niet zo heel erg geweldig uit. Inmiddels is het woensdag en ben ik eigenlijk gewoon nog steeds moe.. maar het maakt me allemaal niets uit, want het was gewoon top!

0 reacties:

Een reactie posten