maandag 17 september 2012

Mag ik naar de wc?

Soms heb je wel is je dag niet, ik niet, ik heb altijd gelijk m'n week niet. Afgelopen week was weer zo'n week! 

Het begon gewoon simpel met iets zo hard op m'n voet laten vallen dat ik daardoor half mank liep en er de hele avond last van had. Vervolgens zat ik met m'n arm vast in een schap en duurde het even voor ik deze eruit kreeg, dit deed pijn! De dag erna had ik veel moeite met het vasthouden van m'n tas omdat die altijd precies op de plek hangt waar het nu helemaal beurs was. Hierna haalde ik m'n vinger open en spoot het bloed er bijna letterlijk uit, binnen 5 minuten kon ik een nieuwe pleister gaan halen want die was al doorweekt. De keer hierna kreeg ik het voor elkaar mezelf onder me nagel aan karton te snijden, wat weer eens kapot veel pijn deed, nu is m'n vinger dik en ontstoken en alles. Hierna sneed ik me nog een keer aan het karton en ging ik alweer een pleister halen. 

En als je dan denkt dat je alles hebt gehad kom er een meisje naar je toe die vraagt of ze naar de wc mag. Tûurlijk kan dat! Dus zoals altijd show ik de weg naar onze toiletvoorzieningen. Eenmaal boven aan de trap blijft ze stilstaan. Heel zachtjes zegt ze "Ik ehm, ik heb het al in m'n broek gedaan.'' Ik kijk naar haar zandkleurige broek en die is he-le-maal zijknat! Ik kijk naar beneden en zie bijna een plasje om haar heen. Ze loopt naar de wc en zegt dat ik haar moeder moet zoeken beneden, die 3 verschillende kleuren hoofddoek kon ophebben dus dat werd lekker zoeken. Op  mijn weg naar beneden werd het alleen maar erger, er lag een heel spoor plas vanaf de wc boven naar vlak voor de deur beneden. Helemaal in shock vertel ik mijn collega's wat er gebeurd is en ga ik opzoek naar die moeder. Die besluit een nieuwe broek te gaan halen, hartstikke leuk allemaal, tot ik de pis moet gaan opdweilen. Je kan begrijpen dat ik hier niet vrolijk van werd en ik er ook niet zo goed in was. Na 500 schoonmaakmiddelen in een emmer te hebben gegooid (met ook nog wat water erbij) gaan we aan de slag. Iedereen die de trap op- en afloopt waarschuwde ik even en iedereen was in shock, of ging stuk. Ze waren in ieder geval allemaal erg blij dat ik de gelukkige was die het mocht gaan schoonmaken. Na mijn schoonmaaksessie had het meisje een nieuwe broek en kon ze weer weg. Wat een geweldige avond was dat! Ik denk wel dat de trap nog nooit zo goed schoon is gemaakt.. Toch vraag ik me af hoe het kan dat iemand van 8/9 jaar in z'n broek kan plassen....

Wat gaan we deze week toch weer meemaken?

0 reacties:

Een reactie posten