woensdag 5 september 2012

Verwarming kapot?

Het is koud, op sommige plaatsen nog 15x kouder als op andere plaatsen, terwijl het daar al koud was. Je hebt zo'n 10 km kippenvel op je armen staan en ook je handen voelen aan alsof je een hele tijd in de koelkast hebt staan zoeken naar iets... Ja mensen dit is inderdaad de standaard situatie op onze zeer geliefde school waarvan ik de naam niet zal noemen hier want wie weet wat er dan gebeurd.

Het is in onze school dus echt altijd koud! Al is het lekker weer met een zonnetje buiten, doe een vest aan want het is koud! Niet dat een vest helpt, want dan is het nog steeds koud. Dus mensen stel je voor hoe zwaar wij het wel niet hebben in de winter! Onze school werkt met een geweldig systeem wat ik zelf graag 'verwarmingloosheid' noem. Omdat we op wat dingen in de aula na (waarvan je alleen de warmte voelt als je er bovenop zit) geen verwarmingen hebben in school. Ik weet niet of ze ons dood willen hebben of iets, maar wij leerlingen vinden het niet zo top. Dus bij deze verzoek ik iedereen om een klacht te sturen =D (wat toch niemand doet, maar het idee is leuk, revolutie!)

Verder vraag ik me af of sommige van onze leraren wel helemaal 100% zijn, want sommige zijn echt extreem extreem extreem raar. Maar dat kan ook door het beroep komen, want de nieuwe leraren (op want ckv uitzonderingen na) zijn meestal vrij hip/normaal/grappig, maar die oude die al grijs beginnen te worden en alles zijn meestal toch wel een beetje vaagjes. Maar zolang ze geen leren jas dragen die tot op de grond komt valt het allemaal nog wel  mee natuurlijk.Of wanneer ze geen Nederlands kunnen en ze een hele les opvullen met het uitkiezen van 6 woorden waar je uiteindelijk helemaal niks mee gaat doen. En dan heb ik het nog niet gehad over de teamleider die zowat naar de grond duikt zodra hij een muntje ziet liggen.

Ja, achteraf gezien had ik misschien beter naar een andere school kunnen gaan, want van deze ben ik niet zo'n fan. Nu heeft elke school wel weer wat en dat weet ik ook wel, maar toch! Ook had de keuze havo een stuk verstandiger geweest voor iemand met motivatie -30 en totaal geen interesse in alles, maar we zijn er bijna, dus we maken het af! Bij deze zijn jullie allemaal uitgenodigd voor m'n examen feest, mocht ik het halen natuurlijk.

0 reacties:

Een reactie posten