vrijdag 14 september 2012

Dit wilde je altijd al weten..

Wist je dat;

Je met een strijkijzer je een stukje van je vinger plat kan maken? Het doet pijn en is een tijdje gevoelloos, er kan ook een halve blaar ontstaan! Mocht je nieuwsgierig zijn zet een keer een strijkijzer op je vinger en zie wat er gebeurd. (Nee ik ben niet onhandig, dit kan gewoon)

De stijltang echt extreem heet is. Mocht je je eraan verbranden, zorg dan dat je niet als schrik reactie de bovenkant van dit ding vastpakt, want dat is heet en pijnlijk en vooral heet, en pijnlijk. Je vingers voelen dagen raar en je zal nooit meer op de zelfde manier naar je tang kijken.

Je altijd goed moet kijken waar je bus heen gaat en niet alleen naar het nummer. Als je naar Den Haag wil en je komt uit in Maassluis dan is dat zeer vervelend! Gelukkig is mij dit nog nooit overkomen......

Je ook altijd goed naar de bustijden moet kijken, want je weet maar nooit, misschien rijdt er wel geen bus meer en sta je dan in Delft..

Alle meubels hard zijn! De tafel, de kast, de stoel, de deur, de deurklink, de vensterbank echt ALLES! Natuurlijk spreek ik niet uit ervaring, want ik stoot me nooit ergens aan. Ook dingen die je op je voet laat vallen zijn hard trouwens, so don't try this at home! Of op je werk, vooral zware dozen en blikjes doen pijn..

Ik een vriend heb die me elke maandag-, dinsdag- & woensdagochtend met een brede enge glimlach begroet? Het is een oude, rare, best lelijke nieuwe Nederlander en ik vind 'm een beetje eng.. Hij staat altijd op het zelfde hoekje geen idee wat te doen en zodra die me aan ziet komen begint ie te lachen en zegt ie hoi.


To be continued..

0 reacties:

Een reactie posten