zondag 13 januari 2013

Broekzakken zijn te klein

Iedereen blijft maar vragen naar een nieuw stukje, dus speciaal voor de fans komt hier even een snel verhaaltje.

Vorige week zaterdag ging ik uit. Ik had geen zin om zo'n tasje om te doen, dus ik kwam op het geniale idee om mijn spullen in mijn broekzakken te doen. Nu had mijn broek niet echt grote broekzakken, maar het paste er toch gewoon allemaal in. Om de een of andere reden nam ik mijn id mee, wat ik echt zo ongeveer nooit doe met uitgaan en zeker niet als ik in Naaldwijk uit ga. Na een gezellig avondje fietste ik naar huis en was er niks aan de hand.
Maar op maandagmiddag kreeg ik ineens een berichtje van iemand die mij vertelde dat ik mijn id kwijt was. Iemand had een id op straat gevonden en zei mijn naam erbij. Snel checkte ik de broekzakken van die broek die ik zaterdag aanhad en mijn id zat er inderdaad niet meer in. Deze is dus zeer waarschijnlijk tijdens het fietsen uit mijn broekzak gevallen. H&M moet toch echt wat grotere broekzakken gaan maken..
Na veel gedoe en onduidelijkheid ging ik woensdag naar het politiebureau waar de vinder van mijn id deze heen had gebracht en daar kreeg ik hem weer terug. Een happy end dus, voor deze keer! Vanaf nu gewoon maar weer m'n spullen in een tasje doen, want broekzakken werken niet.

Dan nog even twee tips;
- Stel je profielwerkstuk niet uit. Iedereen roept dit al het hele jaar tegen ons en mijn plan was om dat niet te doen, maar mijn plannen falen wel eens, dus dit was niet gelukt. Op de dag voor de inleverdatum ben ik tot half 3 bezig geweest om alles bij elkaar te krijgen en ook de dag ervoor was ik al aardig lang bezig geweest. Dit is géén aanrader! Maar alles is beter dan een vierkant rooster, omdat je pws nog lang niet af is.

- Geef mensen klein geld voor hun verjaardag. Iedereen wordt hier vrolijk van, want wie wil er nou niet een collectie 5 en 10 centjes? Vorig jaar heb ik al eens een kaart volgeplakt met 5 centjes en afgelopen weekend hebben wij mensen blij gemaakt met een groot ijsblok met geld erin. Doen dus!

En dat waren mijn afgelopen 2 weken in een erg korte samenvatting. Verder bestonden mijn weken uit school, werk en slapen.

0 reacties:

Een reactie posten