zaterdag 11 augustus 2012

Bradelier

Ik hou van de lierse feestweek! Geen idee waarom, maar het is gewoon altijd gezellig. Elk jaar gebeurd er ook wel weer iets. Zo weet iedereen nog goed het picknicktafel verhaal van 2 jaar geleden... Ook mijn jump vanaf een boot in de bosjes was toen een grote knaller. Vorig jaar ging ik alleen een paar keer de lucht in maar verder viel het mee. De nachtwandeling was toen wel echt de grote knaller van de week!

Dit jaar begonnen we op dinsdag met een woksessie in delft. Hier heb ik al wat over geschreven in het stukje Lost in a city. Hierna zijn we nog even de lier in gegaan, maar m'n benen hadden er geen zin meer in dus ik ging aardig vroeg naar huis.

Woensdag hielden we een rustdag, want ik ben aardig kapot van het slapen op de grond. Helaas was ik niet uitgerust maar we gaan gewoon door.

Donderdagavond gaan we weer naar de lier! Eerst naar de 80's & 90's  waar we helemaal los gingen. Toen besloten een paar van mijn lieve vrienden om mij op het podium te tillen. Sta je dan een beetje stom te klappen omdat je anders helemaal voor lul staat. Maar het podium was te hoog om eraf te springen dus ik had geen idee hoe ik hier nou weer af moest komen. Gelukkig kwam er iemand naar me toe die me naar een soort trap iets bracht en toen kon ik er weer af. Hierna gingen we de nachtwandeldinges lopen. Alleen was de rest al zonder ons weg en moesten we ze ergens meeten, maar wij wisten niet waar dat was. Dus wij rennen door de straten, komen er twee jongens langsfietsen dus ik schreeuw "Hé, geef ons een lift!" en ze stopte en gaven ons een lift. Kijk, zo doe je dat dus! Helaas bleken we helemaal de verkeerde kant op te zijn gegaan, maar het was wel aardig. Dus wij sprinten naar de anderen en komen helemaal kapot daar aan. De hele tocht lang vroegen we ons af wat we daar deden en m'n benen wilden echt niet meer. Het naar huis fietsen was ook erg zwaar, en de foto's niet zo charmant.


Vrijdagggg, de dag dat we 's middags al naar de lier gaan want DJ Brennan Heart komt en dat vond ik wel vet. Na een lange kledingcrisis konden we richting de lier. Eerst gingen we in de bank, wat best een heftige attractie is want je vliegt gewoon bijna dat ding uit. Na al deze actie gingen we richting de tent op zoek naar de rest die zoals gewoon helemaal vooraan te vinden waren. Iedereen was al lekker zonder shirt en helemaal bezweet enzo, heerlijk! Nu werd ik niet het podium op getild, maar ging ik crowdsurfen. Ik bied m'n excuses aan aan iedereen die een schoen in z'n gezicht kreeg, ik kon er niks aan doen! Linda kreeg nog een leuk kaartje van iemand met daarop 'Hey I just met you, and this is crazy, but here's my numer (met z'n telefoonnummer daaronder) so call me maybe' en dan z'n naam erbij. Dat was best bijzonder..
's avonds weer richting de lier voor de après ski. Het vinden van mensen was alleen een beetje lastig. Eindelijk iedereen gevonden, waren we ze daarna weer kwijt. Natuurlijk wel even lekker staan dansen en daarna was het plan om naar huis te gaan, maar onderweg kwamen we wat bekenden tegen dus we bleven 'even' praten. Ik had geen jas bij me dus het was een beeeeetje frisjes in m'n topje. Daarom besloten we even een rondje te rennen. Er vroegen onderweg nog mensen of we uit Jamaica kwamen omdat we zo hard aan het lopen waren. Uiteindelijk waren we weer onderkoeld en fietsen we richting huis.


Nu is het zaterdag en zijn we dood. Maar natuurlijk brengen we vanavond ook nog even een bezoekje aan de lier!

0 reacties:

Een reactie posten