dinsdag 20 september 2016

Laptop opladen met een föhn

Ik vertel iedereen altijd graag hoe druk ik het wel niet heb. Want wauw, ik heb het toch altijd zo druk. Zelfs als ik het niet druk heb, heb ik het druk. Maar nu heb ik het helaas wel echt druk. Ik moet dit jaar verrassend veel doen voor school en daar ben ik helemaal niet blij mee. Als ik me bedenk wat ik allemaal nog moet gaan doen krijg ik er stress van, maar niet genoeg stress om ergens aan te beginnen dus in plaats daarvan haal ik alles uit mijn Netflix abonnement wat erin zit en dit gaat erg goed al zeg ik het zelf. Jullie voelen nu vast al aankomen dat ik vlak voor de deadline dag van al deze opdrachten een paar nachten weinig zal slapen en weer flink zal klagen over dat ik het alweer heb uitgesteld, want zo ben ik.

Maar, zo ver zijn we nu nog niet! We zijn nu nog een paar weken voor deadline dag, in de Special Week om precies te zijn. Een week waarin we weer een andere opdracht doen, dat eigenlijk naar mijn zin teveel tijd kost en ik er eigenlijk niet bij kan hebben want ik heb wel weer genoeg andere dingen te doen. Deze week begon al enorm moeizaam, omdat vorige week vrij zwaar was. Ik was namelijk moe. De vier uur durende vakken die ik nu op school heb zijn slopend. Of nouja, ik word er gewoon echt enorm moe van en ben al weken, eigenlijk al sinds Sziget en alle drama rondom de bacterie, enorm moe. En slapen lijkt niet te helpen. Donderdag was ik zelfs zo moe dat ik besloot te gaan slapen in plaats van m'n les te volgen want dat leek me slim. Vervolgens was de stapavond deze week ook erg zwaar, maar ik kreeg wel vier gratis pizza's die nacht dus dat was wel fijn. Na slechts een paar uur slaap besloten we ook nog even een bezoekje te brengen aan Safaripark Beekse Bergen (even promoten) en vervolgens moest ik 's avonds nog een essay schrijven want dit had ik natuurlijk uitgesteld. Dit schrijven duurde lang dus uiteindelijk sliep ik pas rond een uur.

De volgende dag ging de wekker om kwart voor acht en ik had het er moeilijk mee. De dag duurde dan ook enorm lang en natuurlijk was ik moe toen ik thuis kwam. Die avond probeerde ik vroeg te gaan slapen en alvast m'n spullen in m'n tas te doen want dat was handig, dacht ik. De volgende ochtend kon ik natuurlijk niet gelijk opstaan en daarom was ik (ook natuurlijk) weer eens laat. Eenmaal op school aangekomen was ik niet klaar voor een nieuwe dag, maar ik ging er toch voor. Al ging het al mis bij het pakken van mijn laptop oplader, want die had ik namelijk niet meegenomen. Tot mijn grote schrik en vooral verbazing zat mijn föhn in mijn tas. Een FÖHN? Hoe dit ding in godsnaam in mijn tas is beland is mij nog altijd een raadsel, maar flink voor lul stond ik wel. Als een idioot ben ik heen en weer naar huis gefietst om de föhn in de ruilen voor de oplader en de rest van de dag heb ik me afgevraagd hoe ik een föhn mee naar school kon nemen en waarom ik gewoon niet gezien heb dat er een enorme föhn inzat. Vervolgens heeft mijn laptop ook nog anderhalf uur lang updates gedaan, terwijl de rest van mijn groepje die wel hun opladers de eerste keer hadden meegenomen druk zaten te werken en ik me niet alleen voor lul maar ook nutteloos voelde. Tijdens rijles reed ik bijna een fietser aan en er gingen nog wel meer dingen mis. Ik kan hieruit concluderen dat vandaag totaal niet mijn dag was en dat het verstandig is om vandaag semi op tijd naar bed te gaan.

Ik wil dan ook afsluiten met de volgende tips: slaap genoeg, rem als er verkeer van rechts komt en check altijd of je niet per ongeluk een föhn in je tas hebt zitten want you never know.

0 reacties:

Een reactie posten