vrijdag 5 december 2014

Winter is coming

En daar zijn we weer, wat hebben we toch weer ontzetten veel spannende dingen meegemaakt, ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen! Oké ik overdrijf, maar ik heb wel genoeg inspiratie bij elkaar verzameld om weer even iets te typen voor jullie dus dat is fijn. Al wordt het wel wat korter dan normaal denk ik maar jullie moeten het er maar mee doen!
Het is koud buiten. Dit hadden jullie vast zelf ook al gemerkt maar ik meld het toch nog even. Het is weer handschoenen, sjaal en muts weer. Helaas heb ik geen muts dus gaan m'n oren dood iedere keer dat ik ga fietsen. Terwijl ik dit typ bedenk ik me ineens dat ik hier ergens in m'n kamer wel een muts heb liggen en dat ik dus gewoon een beetje dom ben dat ik daar nu pas achter kom. Dit koude weer zorgt ervoor dat ik nog moeilijker mijn bedje kan verlaten iedere ochtend, eigenlijk is het nu gewoon onmogelijk om eruit te komen. Het is deze week ook maar één keer gelukt om er uit te gaan wanneer het de bedoeling was. Ook is het nu je tenen sterven af in all stars weer, dus moet ik op zoek naar schoenen waarmee ik de winter kan overleven, iemand suggesties?
Winter betekend ook dat het vroeg donker is. Dit is het perfecte moment voor de politie om rondjes te rijden en iedereen zonder licht om half 1 's nachts terwijl er verder niemand op de weg is aan te houden en een boete te geven. Gelukkig voor mij kreeg ik geen boete want ik had licht, al was m'n voorlicht te klein en hadden ze nog wel meer te zeuren. Helaas had mijn huisgenootje minder geluk. Zij werd een paar honderd meter voor ons huis aangehouden en kreeg een mooie bekeuring van in totaal 62 euro (dit is inclusief de 7 euro belachelijke administratiekosten), dus mensen wees gewaarschuwd! Achteraf gezien voelden we ons dom omdat we de politie al zagen rijden en we dus een andere weg in hadden kunnen slaan, maar wij hadden verwacht dat ze rond dat tijdstip wel iets beters te doen hadden, niet dus. Humor kenden ze ook niet, dus dat was jammer.
En dan: hoe gaat het met Flip (de muis). Dit is een vraag die regelmatig aan mij wordt gesteld, om precies te zijn minimaal 3x per week. Dus voor alle nieuwsgierige mensen komt hier het antwoord: ik heb geen idee. Nadat Flip door de keuken heeft gerend heeft niemand hem meer gezien of gehoord. Er zijn dus een aantal scenario's: 1. Hij is dood. 2. Hij is weg. 3. Hij zit er nog steeds en loop misschien af en toe nog wel eens door mijn kamer. Ik wil er liever niet aan denken, maar ik check altijd nog wel even de plekjes waar ik hem heb gezien en waar hij zou kunnen zitten voordat ik ga slapen.
En dat was het wel weer voor nu! Geniet van jullie sinterklaasavondje en weekend!

0 reacties:

Een reactie posten