woensdag 10 juni 2015

Spinnennest in je onderbroek

Nee dit is niet zomaar een leuke titel om jullie aandacht te trekken, nee dit is mijn grootste nachtmerrie die een soort van realiteit is geworden deze week en ik ben nog steeds in shock. Tijdens een van mijn velen was al je zooi sessies is een van mijn onderbroeken naast mijn wasmand gevallen en is ie ergens naast de wasmachine gaan liggen. Hier kwam ik vrijdag achter. Ik was erg blij dat ik mijn onderbroek weer terug had want hij was duur en zit super lekker. Helaas duurde mijn vreugde niet erg lang, want ik vond niet alleen mijn onderbroek maar ook een hele vieze enge mega dikke spin erin. En ik overdrijf niet als ik zeg dat ie eng en dik was, want zelfs een van mijn huisgenootjes schrok ervan. Uit angst gooide ik m'n onderbroek op de grond en de spin kroop nog even gezellig heen en weer over dat ding heen. Zoals ongeveer ieder weekend ging ik ook dit weekend gewoon naar huis, dus ik heb mijn onderbroek daar achtergelaten. Eenmaal terug in Tilburg deze week ging ik opnieuw een bezoekje brengen aan mijn onderbroek, het was immers zo lang geleden dat de spin erin zat, dus het zal nu wel weer veilig zijn dacht ik, maar ik had het mis! Toen ik dat ding optilde zat ik dat de spin er nog steeds inzat. Ik probeerde hem eruit te schudden maar hij bleef erg vast zitten. Dit vond ik nogal vreemd, maar misschien hiel ie zich gewoon goed vast. Ik was erg hopeloos en besloot in de groepsapp met alle huisgenootjes om hulp te vragen, maar aangezien 5 van de 6 huisgenootjes meisjes zijn met angst voor vieze dikke spinnen, was deze oproep niet erg succesvol. Maar gelukkig hebben we ook een mannelijke huisgenoot en die besloot mij vandaag te redden. Hij keek in de onderbroek, maar de spin was ineens weg. Maar niet zonder een cadeautje achter te laten. Er zaten gekke dingetjes in en we denken dat het eitjes waren. Hij heeft ze eruit gehaald en geplet. Ik heb denk ik in mijn leven nog nooit iets ranzigs en engs meegemaakt als dit. De spin is een familie in het stichten in mijn onderbroek???!! Maar uhm ja de eitjes (als het eitjes waren, maar ik denk het eigenlijk wel) zijn verwijderd en vernietigd, maar de spin is nog steeds spoorloos. Stel nou dat het terug komt en wraak neemt omdat we z'n kinderen hebben vermoord. Of dat er nog meer eitjes liggen ergens anders en we straks één groot spinnenhuis hebben? Ik heb geen idee of dat kan maar ik ben nu gewoon een beetje bang na dit alles. Ik was al nooit zo'n fan van spinnen maar dit is echt een nieuw dieptepunt. Ze zeggen trouwens altijd dat spinnen droge plekjes opzoeken, maar de spinnen hier in Tilburg hebben daar schijt aan volgens mij. Naast de wasmachine is het namelijk hartstikke vochtig omdat er vanalles met leidingen en dingen niet goed zit. Pas zat er ook al een grote spin in de badkamer, en als het ergens enorm vochtig is dan is het daar wel. Maar goed, tot zo ver deze angst. We zullen zien wat er nu gaat gebeuren en of de spin terug komt voor revenge. Ik hoop het toch echt niet, want dit was genoeg spin voor de komende maand. En tot zo ver mijn angst en traumatische ervaring, geniet van de rest van je hopelijk spinloze dag!


0 reacties:

Een reactie posten