donderdag 13 februari 2014

En dan nu.... de foto's!

Jaja het is nu toch eindelijk zo ver! Vandaag heb ik foto's gemaakt van m'n soort van opgeruimde kamer. Het is natuurlijk allemaal weer even weggezakt maar het hele verhaal over de kamer en de verbouwen kan je hier teruglezen.
Ik heb afgelopen zaterdag op m'n surprise party een hoop leuke (en ook een paar rare) dingen gekregen voor mijn kamer en de komende weken zullen dus in het teken staan van spullen vervoeren van Naaldwijk naar Tilburg. De eerste lading is al meegenomen en als je goed kijkt op de foto's spot je misschien je eigen cadeau wel. Even wat plaatjes;


Zoals jullie zien heb ik een stuk meer ruimte en daardoor ook veel meer onzinnige spullen in m'n kamer. What's new? Ten eerste; ik heb een kast! Dit is echt de doorbraak van de eeuw, uhm nee het is gewoon erg handig om naast een kledingrek toch ook nog een kast te hebben. Hier liggen o.a. m'n pyjama's, sportkleren (ja die heb ik, ik gebruik ze alleen nog niet), handdoeken, tostiapparaat, pizzamaker, mixer en een deel van m'n voedselvoorraad. Ten tweede; de muren zijn roze! Dit was natuurlijk iedereen gelijk opgevallen. Deze muren waren net zo lelijk grijs als ik m'n vorige kamer en ik vind grijs een lelijke, dode kleur en ik wilde er vanaf. Dus heb ik me een middag lang uitgeleefd met een blik verf en ik ben zelf toch erg trots op m'n resultaat want ik heb nergens ernaast geverfd oid! Ten slotte; het losse rare verhoogde stuk met wasbak. Dit is chill, want nu neemt de wasbak geen extra ruimte in in m'n kamer & ik kan in de spiegel kast erboven, het kastje eronder en de vensterbank nog meer troep kwijt! Tot zo ver even een korte update vanuit het altijd gezellige Naaldwijk waar ik me op dit moment weer bevind. Nog even een plaatje met de muur before en after om te laten zien hoeveel mooier roze is. Het lijkt door deze kleur trouwens ook een stuk ruimer in m'n kamer!


0 reacties:

Een reactie posten