woensdag 18 december 2013

Druk druk en nog eens druk

"Ik zal proberen nu wat sneller weer iets te schrijven!" Ja leuk, hiermee eindeigde ik dus mijn vorige bericht en zoals velen van jullie al door hadden is dit niet gelukt. Waarom niet? Dat is de vraag waar jullie allemaal mee zitten, nou dat zal ik eens vertellen: ik heb het druk. Niet zomaar druk, maar gewoon heel druk. Ik moet namelijk opdrachten maken voor school en ik werk. 
*FLASHBACK*
Vorige week was enorm extreem onwijs druk. Maandag waren we namelijk druk bezig voor het project, net als dinsdag, want ons geweldige project was namelijk op woensdag. Ik moet toch eerlijk toegeven dat ik wel een beeeeetje stress had op de dag zelf, maar het is gelukkig allemaal goedgekomen, de film deed het, de mensen vonden het leuk, en wij zijn erg blij dat het allemaal voorbij is. Voor de mensen die het gemist hebben: wij moesten voor ons project een event organiseren voor onze vrienden en familie. Het doel van dit event was duidelijk maken wat onze opleiding inhoudt en wat de EMEG branches (Event Music Entertainment Gaming) inhouden. Voor ons event hadden wij de aula omgetoverd tot bioscoop, ja we hadden zelfs een echt popcornmaakding en leuke popcornbakjes, en in deze bioscoop gingen wij onze zelf gemaakte film afspelen.
Na de stress van het project kwamen er leuke dingen. Donderdag 12 december ging ik namelijk samen met collega's (en vriendje) naar Guus Meeuwis in 013, lekker dichtbij dus! (013 is een poppodium in Tilburg..) De dag erna was ook weer druk. Ik ging namelijk mijn wereldreis richting Naaldwijk weer maken en 's avonds was het weer tijd voor gezelligheid met collega'se en dit duurde tot laat.
De rest van de week was het eigenlijk vooral werken...

Deze week ging het gelukkig allemaal een stuk rustiger. Ik begon de week met het bijna missen van m'n bus, maar dankzij Wanda en haar auto had ik deze gehaald. Eenmaal op R'dam centraal dacht ik hé waar is m'n trein, want ik stond zoals elke week op spoor 3 maar ik zag alleen maar Thalys mensjes rondlopen. Uiteindelijk bleek m'n trein van spoor 4 te gaan, gelukkig kwam ik hier op tijd achter. De trein was mooi, hij was namelijk nieuw en had twee verdiepingen, het was feest! Dit feest duurde niet erg lang, want ergens tussen Dordrecht en Breda besloot m'n trein om kapot te gaan, we stonden stil, in een weiland. Na zo'n 25 minuten ging ie weer rijden, ik was blij. Maar enkelen minuten later stond 't ding weer stil voor een roodsein. Toen ie weer ging rijden ging ie alweer kapot? Hij haalde het met wat stilstaan onderweg nog tot Breda, hier mocht ik gezellig samen met iedereen de trein uit want deze was overleden. Ik kon gezellig wachten en in de volgende trein stappen, die ook vertraagd was. Ik ging om 8 uur weg vanuit Naaldwijk en was om 11 uur op school, ik hou van maandagen!

Gisteren zijn we met wat klasgenootjes naar Rottertjedam gegaan om een event van onze klasmatties te gaan bekijken en dit was gezellig, De winterkoffie van de Vapiano is zeer aan te raden overigens! Omdat dit best een yolo actie was had ik geen tijd meer om m'n analyse gedoe af te maken voor een les die ik vandaag had, dus ik besloot mezelf een vrije ochtend te geven. Deze heb ik zeer nuttig besteed! Ik heb namelijk de was gedaan, m'n afwas van de afgelopen dagen maar eens gedaan en nog wat zeer nuttige dingen gekocht. Nee ik heb niet veel geld uitgegeven, ik ging namelijk naar de kringloopwinkel en verbaasde me dat alles er zo enorm goedkoop is, dus ik heb maar even wat glazen, onderzetters, schalen en andere leuke dingen gekocht! Nu is het woensdagavond en heb ik nog steeds geen vakantie... 

Ik wens iedereen alvast hele fijne feestdagen, want ik verwacht niet dat ik voor die tijd nog wat plaats!

0 reacties:

Een reactie posten