maandag 4 maart 2013

Makeover

Hier zijn dan toch eindelijk de beloofde foto's van de verbouwde kamer. Nadat ik zondag zo'n 4-5 uur bezig ben geweest met het opruimen ervan besloot ik dat ik nu maar even foto's moest maken, omdat het zeer waarschijnlijk over een paar dagen alweer een grote explosie is..

Even in de herinnering, zo was het;

Links stond dan een bed en daarachter stonden 3 kastjes gepropt. In het hele oude stukje Where's my bed? Had ik wat getypt over het verven van de muren en slapen op de grond enzo.







Afgelopen zaterdag zijn de laatste dingetjes aan de muur gehangen en ik mag nu toch eindelijk zeggen dat m'n kamer af is! Al heb ik nog een hoekje vol met dozen en rommel waar ik nog steeds geen plek voor heb gevonden. Misschien wordt het tijd om wat te gaan doneren aan arme mensjes ofzo.





Dag groen en blauw, hallo roze en wit =D



Voor de nieuwsgierige mensen;



Hoe lang zal de vloer zo leeg blijven..? 

0 reacties:

Een reactie posten